S1, A2: Efter ett misslyckat rånförsök är Amber och Rui fast på ön Esperanza. Säkerhetsåtgärderna skärps, och varje steg de tar bevakas. Tjuvarna rekryterar kumpaner för en ny plan. Med gammalt gruff mellan dem och tiaran under maximalt beskydd måste de välja mellan att fortsätta vara rivaler eller slå sig ihop innan det är försent.