S1, A9: Ray är trött på att bli behandlad som ett barn när han spelar poker med sin far och lyssnar inte på faderns råd. Följden blir att han förlorar alla sina pengar. Debra vill att Ray ska bete sig moget och be Frank att få pengarna tillbaka, men Ray är för envis. Samtidigt visar det sig att Frank bara försökte lära Ray en läxa – att man alltid kan vända sig till sin far och att han tar hand om allt.