Desperate Housewives Witch's Lament
S8, A6: Gabrielle, Lynette och Bree måste försöka flytta Gabrielles styvfars kropp. Susans praktik blir mindre konstrelaterad än väntat. Lynette konkurrerar med Toms nya flickvän.