Age of Big Cats World Domination
S1, A2: Den sabeltandade tigerns och många andra pleistocene-varelsers era kommer till ett slut. De största katterna någonsin, leojonet och tigern, blir kungar över deras respektive livsmiljöer - men de måste kämpa för sin plats. För att överleva börjar dessa stora katter jaga mer och mer utmanande byten.