Speed With Guy Martin World's Fastest Toboggan
S1, A4: Guy vill sätta nytt rekord för världens snabbaste släde driven av bara gravitation, och för att lyckas störtdyker han nedför skidbacken Pista Riberal Pyrenéerna.