The Defenders Worst Behavior
S1, A3: Elektras hemligheter avslöjas. Alexandra förbereder ett nyförvärvat vapen för att slåss mot The Hands fiender. Matt intresserar sig för Jessicas fall när hon utreder den försvunne mannens tidigare jobb. Lukes flickvän, Claire Temple, arrangerar ett kontroversiellt möte mellan honom och Danny. Danny tar ett nytt tillvägagångssätt för att avslöja information om ett företag som är associerat med The Hand. Luke undersöker ett lokalt barns död medan han letar efter The White Hat.