Wreck and a Half
S6, E2: Bill Wright and his son need to become a tight team on a remote job; a city-based crew heads north to fight a demolished tractor-trailer in rugged terrain; Kevin feels the pressure when a load of steel smashes onto the highway right before rush hour.