Cold Case: The Complete Series Yo, Adrian
S2, A12: En boxningsdomares bekännelse på dödsbädden får Rush och teamet att återuppta ett fall från 1976 där en övermatchad boxare dog efter att ha fått fruktansvärt mycket stryk i en match.