S1, A4: En oväntad brand i djungeln utsätter gänget för fara, medan Judith kommer allt närmare de misstänkta. Tjuvarna måste koordinera sina handlingar för att utföra rånet och se till att brudparets dans utgör huvudmomentet i planen. Samtidigt inleder Saveria och Nacho sin egen utredning och upptäcker bevis som kan avslöja dem.