How I Caught My Killer "You can see the panic."
S1, A6: Armada, Michigan kan vara taget ur en Norman Rockwell-målning, men staden förändras för alltid när April Millsaps kropp hittas. Polisen söker efter tonåringens försvunna telefon och upptäcker att en fitness-app kan vara lösningen till att hitta hennes mördare.