You Don't Know What You've Got Till It's Gone Private Practice
S6, A4: Sheldon anar det värsta när en liten flicka försvinner från akuten. Addison och Jake blir osams om en av hans patienter och en ny läkare börjar jobba på Saint Ambrose.