Fate You Don't Say No to Madrid
S1, A6: Maestro ska avsluta sin karriär med en speciell tjurfäktning i Madrid. Gruppen gör sig redo att följa med honom medan Jero letar efter David, som fokuserar på sin åklagarexamen. Alla vet att Las Ventas är tjurfäktningens tempel, men det kan också vara en fälla med en krävande publik. Det är en chans att glänsa, men också ett riskabelt scenario, och Maestro behöver sin tur mer än någonsin.