S1, A6: Efter att Gear, Qu-0213 och Noah grips av huvudstadens polis och separeras från Vita björnen, förs de under jord där de ska avrättas inom kort. Men i sista minuten upptäcker de att de inte längre är inspärrade. Medan de utforskar den fantastiska huvudstaden upptäcker Gear och hans vänner en chockerande sanning om världen.