S1, A6: Sasha gjorde något dumt och satte sitt liv i fara. Hon vägrar berätta för någon om det, särskilt Alex, som har bjudit in henne att "granska" deras skolarbete hemma hos honom. Kommer hon att våga ta nästa steg med Alex?