S1, A6: Adelaide Crows och GWS möts i en viktig match för lagkaptenerna Rory Sloane och Stephen Coniglio. Det är i slutet av säsongen och en del börjar fokusera på framtiden medan andra kämpar med näbbar och klor för en plats bland de åtta bästa.