Zero Vegetables
S8, A6: RC-författarna undrar vem som måste rasta King Kong. Michael Bay avslöjar Transformers 5:s hemligheter. Uncle Pennybags har monopol på S&M. Bitch Pudding förbättrar en klassiker.