Vicken looser
Vad kan gå fel när en kronisk förlorares oseriösa bror ber honom att se efter hans brud ett par dagar? Absolut allt - när de två blir förälskade - i denna halsbrytande berättelse om dubbelspel, felaktiga identiteter, omaka älskare och hysteriskt odugliga gangsters - "For Better Or Worse". Kroniske förloraren Michael Makeshift (Jason Alexander - "Seinfeld") går på Anonyma Alkoholister-möten bara för sällskapet. Han har en inspelad "videohund", eftersom en riktig hund skulle överge honom. Men när hans oseriösa bror (James Woods) ber Michael att se efter hans brud (Lolita Davidovich) i ett par dagar medan han ordnar en skum affär, blir ingenting sig likt igen.