16 shots
Dokumentär som skildrar ett uppmärksammat fall i Chicago som skulle skaka om hela staden. I oktober 2014 sköts 17-årige Laquan McDonald till döds med sexton skott av polisen Jason Van Dyke, ett fall som sedan skulle mörkläggas.