3 Idiots
Farhan och Raju ger sig av för att leta efter sin vän Rancho, som efter att ha fejkat en stroke ombord på ett flygplan försvinner spårlöst. De möter en framgångsrik affärsmän och blir påminda om sina egna liv för tio år sedan.