3 Lives
När Emma vaknar är hon instängd i en övergiven bunker. Snart inser hon att två till offer sitter inspärrade med henne, Ben och Jamie, som hon känner från high school-tiden. Ben åkte i fängelse för att ha våldtagit henne 15 år tidigare. Förbryllad över varför just de tre blivit kidnappade tvingas Emma välja mellan att stanna i bunkern eller ta hjälp av sin före detta våldtäktsman för att försöka fly.