6 Headed Shark Attack
Det som skulle vara ett träningsläger för gifta par på en avlägsen ö förvandlas till en kamp på liv och död när en sexhövdad haj går till attack på stranden. Fångade på ön och med minimalt antal vapen försöker lägerdeltagarna slåss mot hajen, men inser snart att de inte är säkra någonstans - varken på land eller i vattnet.