9 Ways to Hell
En mångfaldigt prisbelönt skräcksamling inspirerad av Dantes Infernos 9 cirklar. 9 olika filmskapare levererar en skruvad, lågbudgetbaserad blandning av blod och våld, komedi och blodbad, demoniska varelser och verkliga skräck, samhällskommentarer och WTF-galenskap!