90 Minutter
Vad händer under de sista 90 minuterna i en människas liv innan hon begår ett mord? Filmen skildrar Johan, som tillagar en sista måltid till sin fru, Fred, som är på besök hos sina barn, och Trond, som har tappat kontrollen över sina våldstendenser.