A Better You
En blyg introvert som heter Douglas tar hjälp av en klon för att få sin drömtjej. I en dystopisk neo-steampunk-värld kan vem som helst beställa ”A better you", en anpassningsbar kolklon. Men huruvida den förbättrade Douglas kommer att imponera på sin kärlek återstår att se.