A Cow's Life
Har du redan verkligen tittat på kossor? Har du redan frågat dig vad de gör hela dagen, på sina fält, liggande i gräset eller stilla idisslande. Tänker de? Känner de någonting? En kritikerrosad och prisbelönt dokumentär, A Cow's Life, tar dig med på en överraskande resa i dessa stora och fridfulla djurs okända värld. En film utan dialog, alla talar universellt ko-språk.