En dejt med fröken Fortune
När en kämpande författare möter en vidskeplig portugisisk skönhet får han en aning om att både hans liv och tur är på väg att förändras. Men kommer de att övervinna sina familjers kulturella skillnader? En romantisk komedi om tvärkulturella relationer, aka "Mitt stora feta grekiska bröllop".