A Dragon Adventure
När en elak drake vill förstöra de snälla minidrakarnas kungadöme ber kung Bedwyr sina favoriter Gurt och Boil om hjälp. Nu är det upp till dem att rädda prinsessan och kungadömet. Först måste de begrava stridsyxan med kungadömets ärkefiende Durwyn genom att bjuda in honom till minidrakarnas stora tacksägelsefest. Men Durwyn har helt andra planer...