A Guy Thing
Paul (Jason Lee) är förlovad med Karen (Selma Blair) när han träffar den perfekta tjejen, Becky (Julia Stiles). Till råga på allt upptäcker han att de är kusiner! Vad ska en grabb göra? Ska han göra det rätta eller förlora den rätta för alltid?