A Mistletoe Match
Journalisten Olivia går undercover på New Yorks populära dejting-event Mistletoe Match för att rapportera, men hon har inte räknat med vad som händer när hon träffar på ensamstående pappan Thomas. Romantisk julfilm med Elena Juatco och Ryan Bruce.