A Moral Man
Drama med BAFTA-vinnaren Toby Jones och Claudie Blakley i huvudrollerna. En präst som förespråkar assisterad död har ett etiskt problem när han ombeds avsluta livet för en kvinna som inte är dödligt sjuk.