A Perfect World
Kevin Costner och Clint Eastwood spelar huvudrollerna i den här rörande historien om de känslomässiga band som utvecklas mellan en förrymd fånge, en faderlös pojke som han kidnappar och tar som gisslan, och den envisa FBI-agenten som är dem i hälarna.