A Valentine's Match
Efter att ha fått sparken som reality tv-värd återvänder Natalie hem över alla hjärtans dag, bara för att upptäcka att hon, tack vare två intriganta mödrar, måste hålla i stadens festivalauktion tillsammans med sin exman.