A Vineyard Romance
Romantisk dramakomedi om journalisten Samantha som åker hem till Oregon för att skriva en bröllopsartikel från romantiska Hawthorne Vineyards, bara för att upptäcka att hennes ex nu driver vingården och till råga på allt har planer på att gifta sig.