Accident Man: Hitman's Holiday
The Accident Man är tillbaka och den här gången måste han besegra de bästa lönnmördarna i världen för att skydda den otacksamma sonen till en maffiaboss, rädda livet på sin enda vän och återuppliva sitt förhållande till sin galna fadersfigur.