A.C.O.D.
A.C.O.D. följer Carter (Adam Scott), ett tillsynes välanpassat vuxet skilsmässobarn. Efter att ha överlevt sina föräldrars (Richard Jenkins och Catherine O'Hara) galna skilsmässa, har Carter nu en framgångsrik karriär och en stöttande flickvän (Mary Elizabeth Winstead). Men när hans yngre bror (Clark Duke) förlovar sig, tvingas Carter återförena sina bittra, skilda föräldrar och deras nya makar (Amy Poehler och Ken Howard) till bröllopet, varpå barndomens kaos återvänder, liksom hans galna terapeut (Jane Lynch).