Action Jackson
I Storm Shows skifilm "Action Jackson" från 2011, tacklar de Jackson Holes Teton Range mitt i ett rekordstort snöfall på 700 tum. Upplev imponerande nedstigningar, legendariska hopp och orepade första nedstigningar, vilket gör 2011 till ett rekordår.