Addicted to Sexting
ADDICTED TO SEXTING är en fängslande, och ibland humoristisk, titt på uppgången och spridningen av detta sociala fenomen ur flera olika perspektiv, med en intim redogörelse för hur sexting påverkar livet för dem som är håller på med det.