Afrikanska lejonet
I skuggan av Kilimanjaroberget, spenderar hyllade viltexperterna Elma och Alfred Milotte tre år på Afrikas slätt och följer en lejonfamilj genom årstiderna. Upplev jaktens spänning, naturens vrede i en förblindande sandstorm, den otroliga gräshoppsinvasionen och hjärtevärmande skoj när lejonmamman tar hand om sina lekfulla ungar.