Aiden
I ett desperat försök att överleva flyr Aiden det kvävande greppet av våld i hemmet och söker skydd i en avlägsen stuga, där okonventionella terapisessioner tvingar honom att konfrontera sitt förflutna, vilket öppnar en spännande vändning.