Alien Siege
Ett rymdskepp dyker upp i Washington D.C. och släpper ner soldater från en annan planet som är ute efter USA:s president. I ett försök att skydda sin befälhavare går några invånare från Connecticut samman för att slåss mot de utomjordiska styrkorna.