Conjoined at birth, Anjana and Sanjana were twin sisters who lived by one promise made to each other - 'We will always be together. We will never separate'. Mysterious circumstances lead to the death of one while the other survived. Years later, the ghost of the dead comes back to haunt the surviving sister. Why was the promise broken?