Alphabet
En dokumentär av Erwin Wagenhofer (We feed the world, Lets make money) som analyserar det moderna utbildningssystemet och argumenterar för att detta system krossar barns självständiga tänkande, fantasi och kreativitet när de formas för att överleva i vår tävlingsinriktade värld.Visades i kategorin Bästa långfilmsdokumentär vid International Documentary Film Festival Amsterdam (IDFA).