Ambulansen
Sönderslitna kroppar, vettskrämda familjer och en konstant fara. Så ser verkligheten ut för Mohamed Jabaly sommaren 2014. Han är en ung filmare från Gaza som följer sjukvårdarna i en av få ambulanser när kriget kommer. Detta är hans historia. (Ambulance)