American Exit
Charlie är en desperat far som stjäl ett värdefullt konstverk från Anton, en skum konsthandlare. När tiden rinner ut flyr han till Kaliforniens öken med sin rebelliska tonårsson Leo. Men Anton och hans hantlangare söker upp dem för att hämnas och plötsligt är Charlie inte den enda vars dagar är räknade.