Angels Fallen
Gabriel har precis förlorat sin fru under en brutal kamp mot mörkrets makter. Fast besluten att återförenas med sitt tidigare team av demonjägare som verkar lite obskyrt under radarn ska de bege sig ut i okända marker i Europas avlägsna regioner. Hans närmsta vän Michael ruvar på en mörk hemlighet, den mystiska Hannah som spå in i framtiden om deras utmaningar som demondödare.