Anjana Anjani
Kiara bor i San Francisco och Akash i New York. Akash är skuldsatt och bestämmer sig för att ta sitt liv genom att hoppa från en bro. Där möter han Kiara, som också är på väg att ta livet av sig efter att hennes fästman varit otrogen.