Appleseed: Alpha
Från skaparen av Ghost in the Shell och regissören av Appleseed kommer en intensiv postapokalyptisk prequel; Appleseed: Alpha. Två legosoldater - Deunan och hennes cyborgpartner Briareos - har lämnats kvar och tvingats överleva efter världskriget, och skickas på ett uppdrag till utkanterna av sin krigshärjade stad. Under uppdragen träffar de på Iris och Olson, två medborgare i den utopiska...