Arctic's Edge
I en avlägsen arktisk småstad lever Calvin Trask ett stillsamt och ensamt liv - tills den mystiske Lucas Wade dyker upp. Men mötet blir början på en mardröm: snart dras Calvin in i en livsfarlig härva av mord, svek och mörka hemligheter där ingen längre går att lita på.