Ask Dr. Ruth
Dr Ruth Westheimer överlevde Förintelsen och blev USA:s mest kända sexterapeut. Med sin nätta gestalt, grova tyska brytning och ohämmade inställning till sexterapi och utbildning förändrade hon samtalet kring sexualitet. När hon närmar sig 90-årsdagen återupplever dr Ruth sitt smärtsamma förflutna och sin osannolika väg till en karriär i den sexuella revolutionens framkant.