Assembled: The Making of Deadpool & Wolverine
När det blev klart att Deadpool skulle komma in i MCU var det många som tänkte samma sak: Äntligen! Den snabbkäftade lönnmördaren får nu sitt alldeles egna avsnitt av Assembled! Och nu, kära vänner, kommer det här, komplett med ett övermått av svordomar och våld, precis som den Allsmäktige avsett. Och hetsa inte upp er, för vi har inte glömt Wolverine. Hans griniga majestät är med i mixen. Jajamän, vi har lurat dit Hugh Jackman, Ryan Reynolds och regissör Shawn Levy (och en massa andra typer som ni nog aldrig hört talas om, men som är prima människor ändå) och fått dem att sätta sig ner och slänga käft om hur Deadpool & Wolverine blev till, hur graviditeten förlöpte, och hur den förlöstes. Eller ärligt talat så står det i kontraktet att Hugh, Ryan och de andra måste ställa upp på det här. Men de gör ett utmärkt jobb med att låtsas att de verkligen ville, som om det typ vore deras egen idé. Varsågod!